YouTube, Instagram, Snapchat, TikTok… Video is tegenwoordig de norm op social media. De kracht van bewegend beeld is niet te onderschatten: videomarketing doet het beter dan stilstaand beeld. Social video’s worden 1200% meer gedeeld dan berichten die simpelweg bestaan uit beeld + woord.

Dat bewegend beeld meteen onze aandacht pakt te maken met onze ‘fight or flight response’. Als iets beweegt, merken onze hersenen dit op en beoordelen we vervolgens of de beweging een bedreiging vormt. Zo onthoudt 80% van de internetgebruikers video-advertenties die ze bewust of onbewust hebben geconsumeerd. Beeld en geluid spelen in op emoties. En emoties verkopen! 

It’s a fact: social media staan vol video’s. Grote marketingbedrijven spelen gretig in op deze trend. Stoorzender wil een niveau hoger gaan en unieke content creëren. Beelden die klitten, steken, plakken en muziek die blijft hangen. Linken met cult film en kunst zijn nooit veraf. Wij integreren deze in jouw verhaal om tot een beeldvorming te komen die uniek is en zich onderscheid van de talloze imitation en home made video’s.

Sero to nine – we keep it short
 
Stoorzender werkt enkel met korte videos. We bouwen een verhaal – jouw verhaal – op in korte maar flitsende videos waarin muziek en beeld elkaar versterken. In een wereld van visuele overdaad hebben we maar een korte aandachtspanne. Hoe langer de video, hoe groter de kans dat kijkers afhaken. We prikkelen met korte beelden die elkaar opvolgen waardoor de kijkers uitkijken naar het vervolg. We build stories! 

We’re going to change the game

We’re going to change the game

It’s a fact: social media staan vol video’s. Grote marketingbedrijven spelen gretig in op deze trend. Stoorzender wil een niveau hoger gaan en unieke content creëren. Beelden die klitten, steken, plakken en muziek die blijft hangen. Linken met cult film en kunst zijn nooit veraf. Wij integreren deze in jouw verhaal om tot een beeldvorming te komen die uniek is en zich onderscheid van de talloze imitation en home made video’s.

Sero to nine – we keep it short
 
Stoorzender werkt enkel met korte videos. We bouwen een verhaal – jouw verhaal – op in korte maar flitsende videos waarin muziek en beeld elkaar versterken. In een wereld van visuele overdaad hebben we maar een korte aandachtspanne. Hoe langer de video, hoe groter de kans dat kijkers afhaken. We prikkelen met korte beelden die elkaar opvolgen waardoor de kijkers uitkijken naar het vervolg. We build stories!